lauantai 14. maaliskuuta 2015

Tästä se nyt sitten alkaa


Terve, olen Canviva, intohimoinen Sims-harrastaja. Pelaan TS2:ta jaTS3:ta. Kolmosella en tosin varsinaisesti pelaa vaan rakennan, sisustan ja lavastan. Olen aikeissa julkaista TS3-tarinan tänä vuonna, kunhan saan sen vain sellaiseen kuntoon, että sitä kehtaa näyttää. :>

Vanha kuva toisesta tarinastani, jota en koskaan julkaissut enkä koskaan julkaisekaan.

Olen pitkän aikaa harkinnut Sims-blogin perustamista. Nyt sen sitten tein. Postaukset tulevat käsittelemään kaikkea Simsiin liittyvää. Pyrin julkaisemaan jotain viikoittain, mutta en ehkä pysty pitämään tästä kiinni kouluhommien ynnä muun vastaavan takia.

2 kommenttia:

  1. Uuuu, siullakin on nyt simsblogi! Johan nyt näitä taitavia simsbloggaajia sateleekin :'D Ja mie ootan innolla sun tulevaa tarinaasi, jee! ♥___♥

    Liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylläpä sä löysit tänne nopeasti! Tervetuloa!
      Mä en kyllä tiedä, olenko mitenkään taitava Sims-bloggaaja, tulee hirveet paineet, kun sanot noin. :D No ehkä mä kestän sen. <3

      Poista